2011. november 5., szombat

Erebos? Aether? WTF?

Világéletemben szerettem olvasni. Novellákat, regényeket, regényciklusokat. Már kisiskolás koromban is próbálgattam szárnyaimat, és megpróbáltam írogatni. Persze, ezek nem voltak a művészet magasiskolái, de büszkeséggel töltöttek el, és szerettem csinálni. Hisz jó néha kilépni a komor valóságból, és egy olyan fantáziavilágot teremteni, ahol minden úgy történik, ahogy Te szeretnéd.
Aztán általános iskola végén, gimnázium elején történt az, hogy két barátommal közösen (valamint még néhány fazonnal, akik néha nem maradtak végig), az egyik fórumon egy Fórumos Szerepjátékot kezdtünk el írni. Én csináltam az első három részét, majd ők folytatták - felbuzdulva, az előző három sikerén - a négy-öt-hatot. Együtt végül egy olyan komplex világot hoztunk létre, amelybe még ma is szívesen beleolvasgatok, hisz mindegyik le van mentve a gépemen. Sajnálom, hogy vége lett. Jöttek az érettségik, egyetemek, sok-sok munka, amely miatt már alig beszélünk, így szinte lehetetlenné vált a folytatás, az egyeztetések hiányában.

Elérkeztünk a Mosthoz. Úgy döntöttem, hogy minden eddigi novellámat (melyek néha már eddig is kapcsolódtak egymáshoz utalás szinten), és az FRPG-t egyetlen regénnyé gyúrom, egy olyan történetben, mely egyszerre fogja össze az összes elképzelésemet, szereplőinket, helyszíneinket.
Nem kell arra gondolni, hogy megpróbálom lemásolni ezeket, korántsem. Egy teljesen új világot teremtek, új történettel, viszont az utalások, a szereplők mind-mind érezhetően körül fogják fonni a cselekményt, egészen a végéig, ahol végül lezárom majd a Ciklust. Hogy tragikusan vagy happy enddel, ez legyen az én titkom, kövessétek végig, és majd kiderül.

Eleinte egy regényként képzeltem el a dolgot, ám végül úgy döntöttem, hogy legyen kettő. Az első címe Erebos, a másodiké pedig Aether lesz. Fontos megjegyeznem, hogy mindkét regényben több olyan utalás is lesz, amely nem az eddigi novellákra vonatkozik (amelyek nyilván fel sem tűnnek azoknak, akik azokat nem ismerik), hanem különböző popkultúrális, vallási, mitológiai morzsák is felfedezhetőek lesznek bennük, így érdemes ezeket figyelni, mert sok beszélő lesz, és akár a történet későbbi alakulásait is előrevetíti (nem kell mondanom, hogy a címválasztások is szimbolikus erővel bírnak).

Induljon hát.

Kezdetben volt a Káosz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése